Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

SALESmanago - wdrożenie, opinie, informacje, recenzje.

Posted on December 17 2016

----------------------------------------------------------------

Wdrażamy SALESmanago!

Robimy strategię, ustawiamy wstępnie system i analitykę, robimy zaawansowane rzeczy, w tym kodujemy maile dynamiczne.

Wejdź na naszą stronę i zostaw nam w formularzu informacje, co chcesz osiągnąć.

Wejdź na stronę agencji>>

 

----------------------------------------------------------------

Niektórzy ludzie mówią: " Automatyzacja marketingu nie jest dla mnie, bo nie mam wystarczająco dużo potencjalnych klientów". Ale właśnie dlatego trzeba Automatyzacja marketingu! To pomoże Ci rozwijać swoją publiczność i zdobyć nowe kontakty. Zwiększenie ruchu i skręcić anonimowych w lojalnych klientów!

Zobacz jak używać Marketing Automation Lead Generation i jak monitorować skuteczność działań.

 

magnes

Jednym z pomysłów, aby uzyskać dostęp do danych klienta jest cenną zawartość w zamian za kontakt. Taka treść, czasami nazywany "magnesem" czy "hak", musi chwycić uwagę użytkownika, więc to musi być precyzyjnie dostosowane do potrzeb użytkowników. Stąd głębokie zrozumienie docelowego ma kluczowe znaczenie.


Opracowanie profesjonalnego kupującego Persona. Pobierz bezpłatny ebook .


 

Rozwijanie Kupujący Persona

Aby przygotować się magnesem dla swoich klientów i wiedzieć, co będzie motywować użytkowników do pobrania, trzeba Kupujący Persona - precyzyjny profil twoich idealnych klientów, aby pomóc kształtować komunikację - poinformować, w jakim wartości i problemy należy odwołać, co zabrać pod uwagę, jakiego rodzaju treści do wyboru.

 

Odpowiedni rodzaj treści

Można wybrać jedną z następujących form:

- ebook

- seminarium

- Ekskluzywne wideo dostępne po zalogowaniu

- kartkówka

- raport

- studium przypadku

- Jak do podręcznika

- infografika

- Proste narzędzie pomocne (patrz przykład poniżej)

- materiały audio, podcasty

- Próbki lub darmowy okres próbny

 

Przykład: Nagłówek Analyzer

CoSchedue, oferując rozwiązania dla marketingu treści, utworzonego Headline Analyzer - proste narzędzie do marketingu, który pomaga ocenić wartość emocjonalną nagłówku. Wystarczy wkleić nagłówek w polu i niech Algorytm analizuje swoją moc, uczucia powstają, jego długość oraz inne funkcje. To działa trochę jak podobnego narzędzia z AMI.

Narzędzie jest idealnie dostosowana do rynku docelowego (twórcy treści poświęcić dużo czasu, by stworzyć pierwsze strony gazet i chętnie widzi żadnego wsparcia ze strony tego). Chociaż nie jest to idealna recepta na nagłówki zabójców, może być wielkim wsparciem w marketera codziennej pracy.

 

Pop-upy

Prawda jest taka, że ​​każdy nienawidzi pop-upy, a jednocześnie są one bardzo skuteczne w ołowiu generacji. Wystarczy przestrzegać kilku zasad.

Nie wolno wyświetlać pop-up użytkownik, który właśnie wszedł do witryny internetowej. Daj jej chwilę, aby rozejrzeć się, nauczyć się lub przypomnieć sobie, kim jesteś i co oferujesz. Jeśli użytkownik nie wie, kim jesteś, jak ona może dać ci swoje dane? Ona nie ma powodu, aby to zrobić.

Również użyć pop-up, gdy użytkownik opuszcza witrynę.

Można dokładnie zająć się pop-up z oprogramowania do automatyzacji marketingu i zrobić ukierunkowane projekty dla konkretnego użytkownika (np anonimowych gościom wysokiej punktacji).

 

Personalizowania formularzy kontaktowych

Jeden rozmiar dla wszystkich podejście jest martwy. Nie rób wszyscy użytkownicy wypełnić tę samą postać z kilkudziesięciu dziedzin. Kapitanowie spersonalizowanych formularzy kontaktowych, Rainbow Tours, touroperator, wyświetlane formularzy kontaktowych częściowo wypełnionych żądanego miejsca docelowego i jego zdjęcie (dane zebrane od zachowania użytkownika), więc użytkownik po prostu potrzebne, aby napisać w swoim adresem e-mail. Że osobisty akcent wykonane formularze kontaktowe wydaje się bardziej użyteczne i

Praktyka powiększył prowadzenie generacji ze strony internetowej o 45%.

 

Progresywne profilowanie: nie spieszą

Spójrz na numery telefonów masz z formularzy kontaktowych. Ilu z nich są fałszywe, jakby ktoś celowo napisał liczb losowych, aby uzyskać dostęp do materiału, ale nie chcą się kontaktować przez telefon?

Ludzie nie lubią pośpiechu w nowych związkach, i podając ktoś ich numer telefonu brzmi jak całkiem poważny ruch. Niech klienci wiedzą ci, a następnie zdecydować.

Dlatego progressive profilowanie jest takim dobrym rozwiązaniem: to pozwala na dostosowanie formularzy kontaktowych do zaangażowania użytkownika. Jeśli ktoś odwiedzić swoją stronę po raz pierwszy, nie pytaj szczegółowe informacje kontaktowe, ale z każdym nowym pobranego utworu, można się spodziewać większej ilości danych. Taka metoda pozwala uzyskać jak najwięcej ze swoich klientów: pytasz się trochę od tych, którzy dopiero zaczynają się uczyć was, i wymagać więcej od bardziej zaawansowanych użytkowników.

 

Lead Generation Metrics

Jak monitorować ołowiu generacji działania w celu wskazania najbardziej skuteczne? Tutaj masz kilka najczęściej stosowanych wskaźników.

  • Kwota sprzedaży potencjalnych klientów,
  • ROI,
  • Koszt ołowiu,
  • Sprzedaż zamykając stawkę,
  • Koszt jednego klienta.

 

Kluczowe zasady Lead Generation

Podsumujmy. Jak zwiększyć swoją Lead Generation?

  1. Opracować dokładny obraz swoich klientów (Kupujący) Persona.
  2. Opierając się na tym, stworzyć materiały przydatne i cenne dla swoich klientów.
  3. Użyj wyskakujących okienek. Mądrze.
  4. Personalizowania formularzy kontaktowych
  5. Użyj progresywnego profilowanie
  6. Zmierz wydajność.

salesmanago
salesmanago api
salesmanago marketing automation
salesmanago españa
salesmanago pricing
salesmanago opinie
salesmanago cennik
salesmanago marketing
salesmanago wordpress
salesmanago facebook
salesmanago review
salesmanago benhauer uk ltd
salesmanago blog
salesmanago bangalore
salesmanago benhauer
salesmanago beacon
salesmanago brzoska
salesmanago.pl blog
salesmanago crunchbase
salesmanago case studies
salesmanago competitors
salesmanago crm
salesmanago co to jest
salesmanago co to
salesmanago czy warto
salesmanago demo
salesmanago dokumentacja
salesmanago forum
salesmanago integracja formularzy
salesmanago freshmail
salesmanago faq
goldenline salesmanago
salesmanago integrations
salesmanago integracje
salesmanago integracja
salesmanago instrukcja
salesmanago import
salesmanago opt in
jupiter salesmanago pl
salesmanago krakow
salesmanago konferencja
sales manager kra
salesmanago kongres
salesmanago kontakt
salesmanago linkedin
salesmanago login
salesmanago livespace
salesmanago logowanie
salesmanago magento
salesmanago mailing
salesmanago newsletter
salesmanago nip
salesmanago opinion
salesmanago praca opinie
opinie o salesmanago
salesmanago pomoc
salesmanago praca
salesmanago pdf
salesmanago prestashop
salesmanago popup
salesmanago przychody

Marketing Automation zapewnia Ci dostęp do nieskończonej wiedzy na temat klientów: ich przyzwyczajeń, preferencji, profilu demograficznego. Jak włączyć te dane do działania?

Jednym z pomysłów jest stworzenie Kupującego Persona: model klienta, awatar idealnego klienta.

 


Dowiedz się więcej o kupujących Persona: pobierz darmowy ebook


 

Co Kupujący Persona jest?

Nazwa ta oznacza fikcyjnej reprezentacji osoby, która może stać się klient. Persona wystaje jej potrzeb, zwyczajów i wartości. Nie należy mylić Persona z klientem prawdziwym życiu: to konwencjonalna konstrukcja jak "kobieta w ciąży", "zajęty zawodowe w wieku balzakowskim" lub "niezależny fachowiec"

Jedna firma często ma więcej niż jedną osobowość.

 

Dlaczego należy utworzyć Kupujący Persona?

Budowanie osobowości ułatwia:

- grupować użytkowników na segmenty

- Zaplanuj podróż kupującego

- Tworzenie kampanii edukacyjnych, takich jak ołów pielęgnowaniu

- Zrozumieć motywację klientów i skłonić ją do dokonania zakupu

- Komunikowania się w firmie: wszystkie wydziały korzystają z tego samego punktu odniesienia

- Znajdź kierunek dalszego rozwoju, tworzenia nowych możliwości i rozszerzenie oferty o nowe pozycje: po zrozumieniu odbiorców, można dostarczać im rzeczy, których rzeczywiście potrzebują.

Ponadto, tworząc Kupujący Persona jest doskonałym punktem wyjścia dla content marketing.

Jak stworzyć Persona?

Aby poznać swoich klientów i budować swoje modele, będzie ci potrzebna formularz danych publiczności wielu źródeł, jak to możliwe.

Możliwych punktów zaopatrzenia danych:

  •      Analityka internetowa, punkty wejścia, popularne tematy i stron,
  •      Monitorowanie zachowań i 360 - stopni widoku klienta w systemie Marketing Automation,
  •      Społeczne Badania mediów: Profile i działania Wentylatory zegarka ', również spojrzeć na profile konkurencyjnych,
  •      sondaże
  •      Wywiady (live - w sklepie cegły i zaprawy, przez Skype)

Skoncentruj się na tym, co trzeba wiedzieć o modelować-client. Zadawać pytania, takie jak:

- Jaka jest ich motywacja

- Co chcą osiągnąć, a gdy czuję, że to się robi

- Jakie są przeszkody między nimi i decyzji

- Jaka jest ich budżet

- Jakie wartości cenią.

Umieścić go w jednej tabeli i wyciągnąć wnioski.

 

Ostrzeżenie: Pułapki!

Podczas tworzenia Persona, należy uważać na:

  • Pobożne życzenia: marketerzy szaleją podczas tworzenia Kupujący Persona. Nie rób tego - upewnij się, że zakorzenione swoje modele w danych, a nie w woli.
  • Ewolucja Persona: Persona Kupujący rośnie wraz z firmą. Na przykład, można odkryć nieoczekiwane grupy docelowej. Popraw swoje modele: można śledzić zmiany w firmie.
  • Rozprzestrzeniania się zbyt cienki: nie trać czasu na stworzenie potrzebuje więcej niż to konieczne. Niektóre firmy nazwać ich personas, aby kolaże je przedstawiają te zdjęcia i powiesić na ścianach ... Jeśli to działa dla Ciebie - dobrze - zrób to! Ale uniknąć czas inwestowania w tworzenie persona tylko do jednego: w pierwszym rzędzie Kupujący Persona musi być funkcjonalny.


salesmanago polska
salesmanago rtb
salesmanago support
salesmanago szkolenie
salesmanago shoper
salesmanago spam
system salesmanago
sare salesmanago
sales manager tutorial
salesmanago vs hubspot
salesmanago video
salesmanago wiki
salesmanago webinar
salesmanago wikipedia
salesmanago youtube
salesmanago zapier
integracja z salesmanago

Comment on this post