Systemy Marketing Automation może być bardzo pomocne w podejmowaniu bardziej skuteczne nawet wysiłki przyspieszenia ołów pielęgnowaniu i sprzedaż jeśli kategoria jest źle misnamed. (Marketing nie może być zautomatyzowane.) Ale "segmentowy Nawiązanie email perspektywa projekt sekwencji i automatyzacji", a bardziej dokładne etykiety dla kategorii, na pewno nie jest tak chwytliwe.
Najlepsze systemy automatyzacji marketingu są z pewnocią bardzo dużo warte
Najnowsze marketing automation że 63% firm B2B, które rosną szybciej niż ich konkurenci użyciu automatyzacji marketingu. Firmy te są również znacznie bardziej prawdopodobne, aby być "najlepsze w swojej klasie", a większość patrz rurociągu sprzedaży szans wzrost o 10-15%.
Mniejsze firmy często zaczynają wyłączyć za pomocą dostawcy usług e-mail , a następnie wdrożenie platformy automatyzacji marketingu, ponieważ ich bazie perspektywa rośnie, ich segmentacja staje się coraz bardziej skomplikowane, a ich opracowanie bardziej ziarnisty marketingu i sprzedaży treści.
Opcje wahać się od stosunkowo prostych układów umiarkowanych cenach skierowanych do firm średnich firm do wyszukanych apartamentów dla użytkowników korporacyjnych. Oto 14 najlepszych narzędzi do automatyzacji marketingu na podstawie ich popularności wśród recenzentów.
1) Marketo
Google Przegląd Count: 93,900
Automatyzację marketingu klasy korporacyjnej i analityki platformy z rozwiązaniami ołowiu zarządzanie, e-mail marketingu, marketingu, marketingu konsumenckiego bazy klientów i marketingu mobilnego.
Cennik: Skontaktować się z oferentem
Zaprezentuj opinie: SnapApp
2) HubSpot
Google Przegląd Count: 85,400
HubSpot w "wszystko w jednym" marketingu oprogramowania obejmuje kompletny system zarządzania treścią (CMS) do budowy strony internetowej i bloga, SEO i społecznych narzędzi, analiz biznesowych, budowniczy strony docelowej i e-mail segmentacji i automatyzację sekwencji.
Ocena próbki: "Oprogramowanie, analizy i wsparcie są niesamowite. HubSpot obsługuje przychodzące całościowo. Co oznacza, że ma przychodzących z wielu punktów widzenia - to nie jest tylko twój społeczny, który przynosi ludziom, istnieje Strony docelowe zawierające przydatne informacje, blogach, biuletyny itp Wszystkie one są pokryte wewnątrz HubSpot i można tworzyć kampanie i wezwania do działania (wezwań do działania), że wewnątrz każdego punktu i piasty, która łączy ludzi do miejsca, gdzie chcesz, żeby iść. "- Hunter & Bard
Cennik: $ 200 $ 2,400 miesięcznie, plus opcja dodatki; 800 $ miesięcznie opcja "Pro" jest najbardziej popularne wśród firm średnich firm
Showcase opinii: MarketingLand, SmartBug media, Komunikacja Axis, SnapApp, Hunter & Bard
3) OpenEMM
Google Przegląd Count: 62,200
OpenEMM jest open source web-based aplikacji korporacyjnych dla automatyzacji e-mail i marketingu. To narzędzie pozwala na tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mail newsletter oraz usługi e-maili (takie jak transakcje e-maili i wiadomości e-mail lub data zdarzenia wywoływane).
Ocena próbki: "OpenEMM jest przede wszystkim pakiet e-mail marketingu, z bazy danych kontaktów, listy, e-mail abonenta zarządzania i kierowania zdarzenia wyzwalającego. Jest to funkcja raportowania oraz zestaw do tworzenia szablonów e-mail. "- 201 Cyfrowa
Cennik: wolny
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
4) Pardot
Google Przegląd Count: 44,200
Reklama łącząc narzędzie do automatyzacji e-mail marketingu, ołów zarządzanie i raportowanie z wyrównaniem sprzedaży. Teraz własnością i ściśle zintegrowany z Salesforce.com, Pardot powinien być przynajmniej na liście Rozpatrzenie narzędzi do automatyzacji marketingu dla każdej SMB już przy użyciu Salesforce.
Cennik: $ 1000 do 3000 $ miesięcznie
Zaprezentuj opinie: SnapApp
5) Ustawa-On
Google Przeglądu Count: 42.900
Zapewnia obsługę przychodzących (SEO i zarządzania social media, formy i stron docelowych) i wychodzącej (e-mail marketingu i zarządzania webinar) marketingu, a także raportowanie i funkcje do automatyzacji marketingu opartego na rachunku.
Cennik: $ 600 do $ 2.000 miesięcznie
Zaprezentuj opinie: SnapApp
6) InTouch
Google Przegląd Count: 35,800
funkcjonalność CRM w połączeniu z e-mail marketingu, ołowiu pielęgnowaniu, pracy zespołowej / zarządzanie projektami, zarządzanie rurociągami sprzedaży i narzędzi badawczych, szczególnie dobrze nadaje się do profesjonalnych firm świadczących usługi.
Ocena próbki: "InTouch jest CRM sprzedaży i zautomatyzowane narzędzie marketingowe, skierowane do mniejszych firm. Darmowa wersja daje nieograniczoną liczbę kontaktów klienta i organizacji, ale jest ograniczona do dwóch użytkowników i 100 e-maili miesięcznie. "- 201 Cyfrowy
Cennik: 89 $ miesięcznie + 22 $ na użytkownika
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
7) Oracle Eloqua
Google Przegląd Count: 34,500
Umożliwia marketerom do tworzenia kampanii w różnych kanałach, w tym poczty elektronicznej, wyszukiwanie wyświetlacza, wideo i telefonu komórkowego, w połączeniu z wiodących funkcji zarządzania / pielęgnacji i przyspieszenia sprzedaży. Najlepiej nadaje się (jak Marketo) dla dużych przedsiębiorstw.
Cennik: $ +2,000 do $ 4.000 miesięcznie, plus Przedsiębiorstwo cenowej przez cytatem
Zaprezentuj opinie: SnapApp
8) dotmailer
Google Przegląd Count: 31,200
E-mail marketing, zarządzanie kampaniami, strona docelowa projektu, ołów pielęgnowaniu i raportowania. Integracja z popularnych platform, takich jak Microsoft Dynamics i Salesforce.com.
Ocena próbki: "Za pomocą prostego przeciągania i upuszczania interfejsu i wielkich segmentacji i automatyki funkcji, to narzędzie jest kolejnym łatwe dla początkujących, aby podnieść, ale także w stanie wykonać niektóre z bardziej zaawansowanych technik e-mail marketingu." - Econsultancy
Cennik: $ 500 do $ 1.750 miesięcznie
Zaprezentuj opinie: Econsultancy
9) Drip
Google Przegląd Count: 24,400
W własnymi słowami spółki, Drip jest "automatyzacja marketingu lekkie, które nie karmiły." Mimo, że brakuje niektórych z szerokiej funkcjonalności systemów klasy średniej i przedsiębiorstw, oferuje firmom SMB łatwość użytkowania oraz integruje się z popularnymi budowniczych stron docelowych, takich jak Form Gravity , LeadPages (które niedawno nabyte Drip ) i Unbounce.
Ocena próbki: "Te najlepsze narzędzia sprzedaży pomogą Ci rozwinąć swoje starcie. Drip (jest idealny) do wysyłania kampanii e-mail oparte na spust i edukacyjnych opartych. "- Marketing Insider Grupa
Cennik: $ 49 do $ 149 miesięcznie
Zaprezentuj opinie: Marketing Insider Grupa
10) SalesAutopilot
Google Przegląd Count: 18,300
Zawiera moduły dla automatyzacji e-mail marketingu, CRM, e-commerce, komunikacji wielokanałowej (direct mail i wiadomości tekstowe) i pomóc usług biurkowych.
Przykładowa opinia: "mechanizmy automatyzacji podjąć w wiadomości e-mail i sprzedaży, z powiązanymi modułami dla zdarzenia wyzwalającego, CRM oraz e-commerce. Jest wsparcie dla wiadomości tekstowych, telemarketingu oraz tworzenia spersonalizowanych dokumentów PDF. Rozwiązywanie problemów jest wspomagany przez pokładowy moduł pomocy. "- 201 Cyfrowa
Ceny: za darmo do 259 $ miesięcznie, plus opłaty za dodatkowych użytkowników i większych poziomach bazy danych e-mail
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
11) JumpLead
Google Przegląd Count: 15,600
System zawiera e-mail marketing (nadawców i autorespondery), ołowiu punktacji, CRM, strony docelowej, budowniczy i Analytics z funkcji czatu na żywo internetowych.
Cennik: za darmo do 299 $ miesięcznie
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
12) Customer.io
Google Przegląd Count: 14,400
Zarządzanie kontaktami, e-mail segmentacji / personalizacja / automatyzacja, komunikat planowania, testowania A / B, a aktywność śledzenia dla firm SMB.
Cennik: za darmo do 1250 $ miesięcznie
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
13) Leadsius
Google Przegląd Count: 7,580
Platforma automatyzacji marketingu SMB, który zawiera automatyki e-mail, strony docelowej / Forms Designer, analizy ołowiu i śledzenia strony internetowej. Ponadto wyposażony jest w pulpit do obrotu, oraz wtyczki WordPress.
Cennik: za darmo do 1195 $ miesięcznie
Showcase opinii: 201 Cyfrowe
14) SimplyCast
Google Przegląd Count: 2,930
automatyzacja marketingu proste z anonimowego śledzenia stron internetowych i zarejestruj formularzy, CRM, zarządzanie rurociągami sprzedaży, automatyczne e-mail / fax / SMS, strony docelowej projektanta i analityki kampanii.
Cennik: $ 99 do $ 499 miesięcznie do automatyzacji marketingu, opłat oraz per-moduł dla funkcji, takich jak e-mail i komunikatorów, stron docelowych i formularzy, integracji społecznej, mediów i badań